ore teme

Excel – combină mai multe sheet-uri dintr-un workbook într-un singur sheet

Pentru cine are nevoie de aşa ceva, dau soluţia care a mers la mine pentru a combina mai multe sheet-uri dintr-un workbook într-un singur sheet.

Paşi:

  • Apăsaţi ALT+F8 pentru a deschide MACRO.
  • Daţi un nume Macro-ului pe care îl creaţi şi alegeţi în ce worksheet vreţi să îl plasaţi şi apăsaţi Create
  • Copiaţi programul de mai jos şi apăsaţi F5 pentru a rula programul

Sub Combine()
Dim J As Integer

On Error Resume Next
Sheets(1).Select
Worksheets.Add ‘ adaugă un sheet în prima poziţie
Sheets(1).Name = „Combined”

‘ copiază headerele
Sheets(2).Activate
Range(„A1”).EntireRow.Select
Selection.Copy Destination:=Sheets(1).Range(„A1”)

‘ parcurge sheet-urile
For J = 2 To Sheets.Count ‘ from sheet 2 to last sheet
Sheets(J).Activate ‘ face activă sheet-ul
Range(„A1”).Select
Selection.CurrentRegion.Select ‘ selectează toate celule din sheet

‘ selectează toate liniile înafară de capul de tabel
Selection.Offset(1, 0).Resize(Selection.Rows.Count – 1).Select

‘ copiază celulele selectate în noul sheet la final
Selection.Copy Destination:=Sheets(1).Range(„A65536”).End(xlUp)(2)
Next
End Sub

Sper că v-am ajutat puţin pe ziua de azi 🙂 Posibilităţi de îmbunătăţire: deselectarea celulelor copiate după combinare.

2 păreri la “Excel – combină mai multe sheet-uri dintr-un workbook într-un singur sheet

  1. tehnicredstudio

    Le stiam si eu pe astea candva.. acum daca nu mai lucrez in excel am uitat tot !

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.