Cărţi de vizită

Din când în când, mai primesc o cerere de preţ pentru advertoriale şi/sau link-uri. În primul mail ca răspuns, încerc să aflu care este bugetul şi despre ce site/companie este vorba. Nu înţeleg de ce aceste informaţii nu se regăsesc în primul mail, având în vedere că aceste informaţii îmi sunt foarte importante pentru stabilirea preţurilor.

Da, stabilesc preţurile în funcţie de preferinţe. Un cazino online sau un site de pariuri va plăti mai mult pentru un advertorial faţă de o mică afacere ploieşteană care încearcă promovarea la mine pe blog. De obicei trimit răspunsul specificând că preţurile sunt negociabile şi dacă au o cotra ofertă, să-şi încerce norocul. Poate mă prind într-o pasă bună şi le accept oferta.

După răspunsul meu, de obicei se aşterne liniştea. Aştept 2-3 zile şi mai trimit un mail încercând să obţin un pic de feedback, chiar dacă sunt destul de sigur că acesta nu va mai sosi. Nu înţeleg de ce este aşa de greu să trimită un rând:

„Bă eşti nebun, cum să ceri atât pentru un articol. Îţi dau 10 lei şi un pupic. Accepţi?” sau „Oferta este OK, aşteptăm câteva aprobări” sau „Oferta este bună, însă bugetul pentru această lună a fost epuizat. Vă contactăm luna viitoare.”

În alte cazuri, firmele vin direct cu o ofertă de tip barter sau chiar cu bani. Au fost cazuri când acestea au fost de neacceptat însă, mi s-a întâmplat să primesc şi colaborări pe care n-am ştiu cum să le accept mai repede. Oferte care mi s-au părut mult prea avantajoase pentru mine. Pentru astfel de companii, întotdeauna ofer beneficii în plus faţă de înţelegere. Este o plăcere să lucrezi cu ele şi de aceea consider că merită un plus de promovare.

Văzusem acum ceva timp oferta celor de la advicemedia.ro prin care puteam obţine un set de cărţi de vizită prin scrierea unui articol pe blog, însă am fost foarte ocupat şi n-am mai prins să scriu articolul în timp util. Mi-am dat câteva palme că am ratat ocazia şi mi-am văzut de treburi.

Zilele trecut primesc însă ca prin minune un mail de la departamentul lor de marketing cu aceeaşi ofertă. Cred că mi-au citit gândurile. Am acceptat imediat oferta iar discuţiile ulteriore legate de modelul cărţilor alese de mine au fost super eficiente. Mi-a făcut o mare plăcere cum au decurs lucrurile şi de aceea doresc să-i laud şi să-i felicit pentru promptitudine.

carti de vizita

Printe serviciile şi produsele oferite de AdviceMedia se numără:

Materialele promoţionale:

  • Afise A4/A3
  • Brosuri
  • Cărţi de vizită
  • Flyere
  • Foi cu antet
  • Mape de prezentare
  • Plicuri personalizate
  • Pliante
  • Notesuri
  • Etichete autocolante
  • Carti
  • Diplome
  • Tipizate
  • Personalizare CD/DVD

Calendare şi felicitări:

  • Felicitari personalizate
  • Calendare de perete
  • Calendare de buzunar
  • Calendare de birou

De acum ştiu unde să-mi comand materialele promoţionale sau poate diplomele pentru vreo competiţie . Va mai dura ceva până voi epuiza noile mele cărţi de vizită 🙂

2 păreri la “Cărţi de vizită

  1. Ovidiu Cladoveanu

    Da, e interesanta oferta lor de produse, dar in Ploiesti am gasit mult mai avantajos.Nu dam nume…:)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.