eMAG

Interesantă noua metodă de marketing a celor de la Emag . Nu tocmai originală şi nici în premieră (asta ca să nu mai trebuiască să aprob comentariul celor de la Oktal) dar este un demers prin care dorește încurajarea achizițiilor on-line. Noul serviciu se numeşte ‘ExtraGarantie de Retur de la eMAG’  şi puteţi afla mai multe detalii chiar de pe pagina lor.

Am găsit câteva nelămuriri însă:

Chiar la început apare: „Daca ti-ai dat seama ca produsul cumparat nu e exact ce ti-ai dorit, trimite-l pur si simplu inapoi si iti vei primi banii integral.
Apoi, la finalul paginii, este scris „In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

Deci, aia de la inceput cu „banii integral” ar trebuie să fie mai explicită pentru a nu induce clienții în eroare.

În continuare, tot pe la început … „Poti face asta in primele 30 de zile de la cumparare, indiferent de modul de livrare sau de facturare.” Pentru ca niţel mai jos să scrie „Pentru a beneficia de returul produselor in 30 zile, trebuie completat formularul de retur de pe site, cel tarziu in a 30-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului.” Cum de obicei facturile se fac azi şi produsele sunt livrate a doua sau a treia zi, e bine să pastrati şi numarul de AWB sau o dovadă cu data recepționării produsului.

Văd că pagina se tot actualizează şi se tot îmbunătăţeşte sau se clarifică. Ar fi bine să fie cumva scoase în evidenţă adăugările şi modificările făcute în timp. Eu în prima fază am văzut şi asta:
Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
f. Produsul a fost adus pe „comandă specială

vŞi chiar vroiam să comentez cum se poate verifica acest lucru. Ulterior a fost adăugat în paranteză răspunsul pe care îl căutam …

Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
f. Produsul a fost adus pe „comandă specială” (comenzile care se onoreaza doar dupa plata unui avans convenit contractual cu clientul)

O să mă opresc însa aici şi nu voi mai cauta noduri în papură. Sper ca în perioada de probă să nu fie incidente semnificative şi să devină permanent acest serviciu.
Cu acest articol particip la concursul Un Sony Vaio pentru cel ce duce vestea buna! Numarul meu norocos este 777777

3 păreri la “eMAG

  1. Radu Apostolescu

    Irina, multumim pentru articol si pentru micile carcoteli 🙂 pe care voi incerca sa ti le lamuresc. Serviciul este gandit pentru cazul in care ne putem gasi fiecare accidental de a ne da seama ca nu am ales chiar ce ne trebuia. Alegerea gresita nu are legatura insa cu deteriorarea produsului sau cu aruncarea ambalajului, asta daca vrem sa beneficiem de ExtraGarantia de Retur. E alegerea fiecaruia, conditiile sunt minime si usor de respectat in raport cu valoarea beneficiului.
    Referitor la data, scrie ‘data ridicarii/primirii’ tocmai pentru ca data facturii poate fi anterioara cu o zi.
    Am lasat la final partea cu premiera. Ma mir cum nimeni nu s-a referit si la garantiile de acest fel la anumite masini de spalat sau alte produse punctuale care au tot rulat in ultimii ani la TV. La noi este o premiera in sensul aplicarii la toata gama de produse, despre asta era vorba.
    Multumesc.

  2. Rezultate Meciuri

    Da am auzit si eu de ideea asta a celor de la eMag si mie se pare o chestie foarte interesanta sa testezi un produs timp de cateva zile sau saptamani si daca il convine il pastrezi incontinuare daca nu il returnezi..

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.